ballastebrudarna

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Elin,Karin & Märta - 22 april 2011 16:22

Heej igen  


Vi hittade en tjej på youtube som har en underbar röst...

PS: Hon har fått sjunga den här låten med Lady Gaga på scen! hur coolt e inte det? Men jag är inte säker men hon kan vara känd i det landet hon bor för hon är med på radion där...  Men här kommer en av hennes bästa covers... Här är 

Maria Aragon!



Själv tycker jag hon e en riktig stjärna 

Jag diggar hennes musik med kanske inte just denna låt 


  // BallasteBrudarna


Av Elin,Karin & Märta - 22 april 2011 11:09

Hello everybody!


Såklart jag kommer skriva Elin och absolut när inte du kan!


Idag ska jag, min syrra och min kusin gå påskkärringar   . Vi har precis målat påskkort som vi ska dela ut i alla hus... Jag vet vi är kanske lite för gamla att gå påskkärringar men säg ingenting för hon i LIDL reklamen var 18 när hon gick påskkärring. Vi går mest för godiset men också för att det är kul   .


Jag har typ inget att skriva men här kommer en rolig video:


Av Elin,Karin & Märta - 22 april 2011 09:41

Hejj, det är elin    

Idah ska jag åka till Landet, så ni kanske inte kmr få se ngt inlägg av mig på kanske 2 ellr 3 dagar, när jag kmr tbx skriver jag vad jag gjort & hur vädret var!

Ha det så bra, & jag tror att Karin kmr skriva lite när jag inte skriver! Så fortsätt titta in här!

Jag är också väldigt glad för alla kommentarer & att de är några som läser bloggen  


Innan jag stänger av datorn tänkte jag visa lite hiss & diss!   Sims 3 är skiit bra!

      Sims 1 är uselt!


Hejdå  

Av Elin,Karin & Märta - 22 april 2011 09:31

Hej Hej! Märta här! sitter framför datan i min OnePiece hos mormor och morfar.

Igår åkte vi skidor i Åre det va kul men inte så roligt väder direkt! idag vet jag inte vad vi ska göra, men i morgon ska vi till Bydalen! Jag tror jag ska hem på måndag! I går gick jag påsk kärring med ngra kompisar heheheheh... 

Men om ni undrar ngt om mej elr mina underbara kompisar är det ju bara fråga!

Kram hejdå! /Märta  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi e tre tjejer! som heter Elin,Karin Och Märta!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hår färg har du?
 Blond
 Brun
 Svart
 Grå
 Rosa
 Lila
 Blå
 Grön
 Gul
 Alla ofc!
 Har slingat det
 Rött
 Vitt
 Annan..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards