ballastebrudarna

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Elin,Karin & Märta - 16 maj 2011 20:10

Hejj!

Sitter vid datan och chillar,, idag har jag nte gjort ngt spec, 

Men vad tkr ni om headern?? jag tkr den e as snygg! hahah  


Kram Från Mig    

Av Elin,Karin & Märta - 16 maj 2011 19:25

give not this guys more sugar    ( ge inte dom här killarna mer socker    )


Av Elin,Karin & Märta - 16 maj 2011 19:05

Heej heej allihopa!


Vi har gjord en ny header som ni ser och iallafall jag vart väldigt nöjd med den!

Den är cool särsilt det där med varsin del av ansiktet något inte så vanligt men det är sånt vi gör... vi vill inte ha vanligt som alla gör... man får hitta på lite själva också! Vi har inte tagit det från mågon annan blogg vi kom på det helt själva men kopiera helst inte ( alltså gör inte lika fast med era ansikten ) Men jag gillar det! Jag hoppas att ni som läser bloggen tycker den är bra... Ni har tur om ni gillar JB för mina bloggkompisar är helt galna i honom som ni kanske har sett ( jag hatar honom ) synd för er som tycker samma som jag för dom kommer nog trycka in honom varje dag... men sluta inte läsa för vi skriver inte bara om JB utan också om andra saker... och tipsa era vänner om att läsa vår blogg så att den får mer besökare! Det har varit lite dåligt med besökare denna månad men vi har också inte skrivit så mycket denna månad. Men om det är ett inlägg som är tråkigt eller om det tar en hel vecka innan vi skriver nästa inlägg kom in ändå ifall det kommer något nytt, för om ni tyckte det var tråkigt och slutar gå in så kanske ni missar något jätte intressant! Tack  för att ni läser vår blogg och sluta inte läsa! Det kommer nytt varje vecka ses!! Det är ju ändå 3 som skriver så det är ju alltid någon som skriver! se you!!!   


/ Karin   

Presentation


Hej vi e tre tjejer! som heter Elin,Karin Och Märta!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hår färg har du?
 Blond
 Brun
 Svart
 Grå
 Rosa
 Lila
 Blå
 Grön
 Gul
 Alla ofc!
 Har slingat det
 Rött
 Vitt
 Annan..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards