ballastebrudarna

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Elin,Karin & Märta - 12 maj 2011 19:46

Choo alla läsare!


Här sitter jag i mitt stökiga rum och lyssnar på spotify och youtube, jag har typ inget att skriva men jag berätta lite om vad jag gjort idag... Det är elevens val i skolan och vi börjar senare så jag gick hem till Elin och åt frukost där, visste ni att det är bara 2 hus mellan mig och Elin   ! Men iallafall sen kom Märta och då cyklade vi till skolan! Det har börjat vara varmt ute de senaste två veckorna, över +20! Jag, Elin och Märta har dans på elevens val, man blir trött när man gjort samma sak 3 dar i rad 5 tim per dag! Men efter skolan gick jag hem till min granne M  yrna, vi badade i hennes pool det var +25, kallt först men varmt sen! Det var kul vi badade i 1 hel timme det är mycket när man badar. Sen hade vi russin fingrar och russin tår... haha!! Jag hoppas att Märta och Elin också hade kul idag. Det hade jag iallafall!! For Love To My Friends


// Karin 

Presentation


Hej vi e tre tjejer! som heter Elin,Karin Och Märta!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hår färg har du?
 Blond
 Brun
 Svart
 Grå
 Rosa
 Lila
 Blå
 Grön
 Gul
 Alla ofc!
 Har slingat det
 Rött
 Vitt
 Annan..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards