ballastebrudarna

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Elin,Karin & Märta - 21 april 2011 17:43

Heej vi älskar värkligen att blogga!!


Blogga är kul för då kan man typ berätta om sig själv och sina kompisar!


Ni som läser vår blogg kan ju vara snälla att tipsa era vänner om att läsa denna blogg!!


Och nu tänkte vi vara lite roliga:


Så ta hand om er och var inte dumma mot familj och vänner och vara rädd om hälsan!


Den som vet vem det är som säger så i sina videobloggar kan skicka in svaret till oss. ( tyvärr kan vi inte ge något pris   )


Men alla bloggläsare som läser i vår blogg: Tack! och om ni inte redan har en egen blogg skaffa en vet jag!


Ni kan tipsa oss om era bloggar så kommer vi läsa dem!


// Karin, Elin & Märta    

Av Elin,Karin & Märta - 21 april 2011 17:37

Bellas och Edwards barn Renesmee!

 

Av Elin,Karin & Märta - 21 april 2011 17:24

Hej

jag har tänkt att detta ska bli ett långt inlägg. 

Idag har jag fått följa med min syrra när hon gick Påskkärring, men jag stog bara utanför när de skulle knacka på, hehhe..

Hade tänkt ringa någon ifall jag & ngn kunde gå men jag kanske är förs stor..

hhahhahha, vågar inte ringa. Vad tycker ni?

snart ska vi åka & köpa Pizza tror jag.

& juste jag måste städa mitt rum, de är jätte stökigt.

      

  Byye Byye// Elin

 

Av Elin,Karin & Märta - 21 april 2011 17:01

 

    

 


                                                  
              VI HÄR:

                                                  
                              

Av Elin,Karin & Märta - 21 april 2011 14:38

Hejj Igen  

Det är Elin & jag tänkte ha en liten Frågestund som börjar nu!

// Elin





 

  

    

Av Elin,Karin & Märta - 21 april 2011 14:18

Hejj allihoppa  

Idag ska man gå Påskkärring men jag ska inte göra de, men jag fick följa med min syrra & hennes kompis. De fick ihop jätte mycket godis & när de skulle plinga på fick jag stå & gömma mig bakom en buske ellr ngt, hhhhahhhha  


vet inte vad jag ska göra direkt men jag tänkte visa lite hiss & diss, varsegoda titta ner   


HISS 

Willow Smiths Frilla.

DISS 

         

Den stora tsunamin i Japan, som dränkte många delar i Fukushima & Miyagi.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi e tre tjejer! som heter Elin,Karin Och Märta!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hår färg har du?
 Blond
 Brun
 Svart
 Grå
 Rosa
 Lila
 Blå
 Grön
 Gul
 Alla ofc!
 Har slingat det
 Rött
 Vitt
 Annan..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards